CO O NÁS ŘÍKAJÍ NAŠI KLIENTI?

Cathedral software s.r.o.

Ing. Josef Šustr

Mgr. Petra Borovská

p. Dudíková ředitelka týmu ČMSS

Paní Švecová, chtěla bych Vám poděkovat za to, že něco takového pořádáte. Šla jsem na školení s tím, že potřebuji najít něco, co mě posune dál. A našla jsem to. Nejsem z těch, co se bojí promluvit na cizí lidi, mám všechny lidi ráda a ze všeho nejvíc mám ráda mluvit s nimi, diskutovat, nasávat jejich znalosti a zkušenosti. Nevím, jestli je to drzost, neomalenost nebo jen radost ze života. Každý to může vidět jinak a každý má na to právo. Prožila jsem den v krásné atmosféře s krásnými lidmi s krásnou energií. Domů jsem si ne v hlavě, ale v srdci donesla spoustu novinek, které se dají použít i v soukromém životě. Všem velké díky. Vím, co obnáší něco zorganizovat tak, aby se člověk zavděčil každému. Jít do projektu s tím, že nevím, kdo přijde, jaké to bude. A já se celý den cítila moc fajn. Ještě jednou děkuji a přeji hodně krásných lidí kolem Vás, krásná setkání, krásné okamžiky. Děkuji Ivana

Ivana Valentováfinanční a pojišťovací poradce, ASTORIE a. s., Prostějov

Denisa je výborná manažerka, skvělý člověk, milovník excelových tabulek i účetnictví a podnikání jako životního stylu. Je to opravdu ucelená osobnost, přičemž je velmi skromná, a proto s ní opravdu velmi rád a dlouhodobě spolupracuji, a to nejen v účetnictví, ale také při propojování podnikatelů a budování jejich komunit. Jestli rádi poznáváte zajímavé lidi, nebo hledáte někoho opravdu spolehlivého na účetnictví, či spolupráci v jiných oborech, pak by Denisa na vašem seznamu jednoznačně neměla chybět.

Mgr. Pavel Mrázspolumajitel ve společnosti ZdravýPodnik s.r.o., lektor

Přeji krásný den, chtěla bych Vám touto cestou poděkovat za super školení, které jsem včera prostřednictvím Vaší firmy absolvovala. Moc se mi líbilo a myslím, že mne obohatilo o další poznatky, které určitě využiji. S úctou a přáním krásného víkendu Zdeňka PS : Hodně pracovních i osobních úspěchů.

Zeňka NovotnáČeská Třebová

Denisa je člověk naprosto oddaný své práci, kterou dělá se 150% nasazením a absolutní pečlivostí. Firmu Aldekon a její služby jednoznačně doporučuji 🙂

Radek Wagnermajitel ve společnosti Wagnerova optika

Mgr. Renata Michels - Conrescom

Školení firmy AldEkon jsou pro mě velice přínosná. Probíhají v příjemně rychlém tempu, není zde ani minutka promrhaného času. Podání výkladů jasné a výstižné k daným tématům, přímé odpovědi na otázky doplněné vybranými zajímavostmi z dané problematiky, obohacené o postřehy z praxe. Oceňuji příjemné prostředí prezentací včetně občerstvení a hlavně skvělé lektory . Mohu jen DOPORUČIT !!!

Romana Koblihováúčetní, BO-IMPORT s.r.o.

Denisu jsem poznala na kurzu, kde se vzdělávala spolu se svým zaměstnancem. Má touhu vzdělávat druhé i sebe a dělá to dobře. Společnost AldEkon šlape i bez ní a za to jí patří obdiv, podporuje neziskové aktivity a pořádá workshopy a sezení pro začínající podnikatelky. Přijala mé pozvání jako mentor na BeEager Camp, kde vyprávěla svůj životní příběh plný podnikavosti a vytrvalosti. Velmi za to děkuji a vřele doporučuji jak spolupráci s ní, tak využití kurzů pořádaných společností AldEkon.

Bc. Regina Vondrovápartner Akademie Orlita s.r.o., leader Edu Forum o.s., lektorka

Jelikož se v naší společnosti obecně více kritizuje a málo chválí, rozhodla jsem se touto cestou poděkovat Vám/Vaší organizaci za pořádané vzdělávací kurzy. Osobně jsem se účastnila kurzu MS Excel pro pokročilé uživatele a v dobrém nyní, v plném pracovním vytížení při závěrkách, statistikách a výročních zprávách, myslím na to, že tato vzdělávací aktivita měla fakticky smysl. Jasné je, že s MS Excel pracuji stále, ale přeci jenom jsem se díky Vašemu kurzu posunula dále a moje práce je smysluplnější a hlavně efektivnější ;). Přeji Vám mnoho pracovních (i osobních) úspěchů a taky mnoho spokojených klientů!

Ing. Eva Kupčíkovávedoucí personálního a mzdového oddělení, Sociální služby města Kroměříže, p. o.

S firmou Aldekon a její majitelkou Denisou Švecovou spolupracuji již pět let s maximální spokojeností. Jejich odborný, proaktivní a citlivý přístup, zastupování při všech kontrolách na úřadech a v neposlední řadě i precizní asistentské práce paní Andrey Blumové mi umožňují naplno se věnovat svému podnikání s důvěrou, že vše bude zajištěno a ošetřeno včas. Cena služeb naprosto odpovídá jejich kvalitě. Nejvíce si cením empatického přístupu ke klientovi a ochotu maximálně vyhovět i v méně standardních situacích. Navíc všechny kontroly provedené úřady dopadly pro moje dvě firmy k mé plné spokojenosti. Za to si firmy Aldekon velmi vážím a ráda s nimi budu spolupracovat i nadále.

Jitka Ševčíková, MBAlektorka, koučka, publicistka, HLADINA ALFA s.r.o.